PRESENTEM-NOS

Bon dia companys i companyes,

Em diuen Brissa, soc de València i tinc 33 anys. Soc mestra i enguany treballe com a professora de valencià. Després d’estudiar la meua carrera, vaig començar a estudiar el Grau de Filologia Catalana però, per la meua situació personal d’aquell moment, em vaig veure obligada a deixar-la.

Sempre m’ha encisat la nostra cultura i la nostra llengua, i d’un temps ençà he decidit ser valenta, i malgrat la mancança de temps (que veig que patim quasi tots), m’he matriculat de 3 assignatures. Endemés, pense que la formació contínua és clau en el món de la docència i bàsica per assolir avanços en els nostres estudiants.

Salutacions.

Un debat en “%1$s”

1. Benvinguda Brissa! Estic molt contenta de tenir-te a classe, perquè les estudiants que veniu del País València de les Illes aporteu una visió més àmplia de la nostra cultura i la nostra llengua que, a colps, als principatins se’ns oblida. Gaudiràs molt de l’assignatura i gaudirem molt de tenir-t’hi.
    Visibilitat:
    Públic